Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ

ΣΥΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ

Ένας ναύτης πήγαινε βόλτα με το αυτοκίνητο. Μέσα στο αυτοκίνητο είχε ένα αυγό. Ξαφνικά το αυγό έσπασε κι από μέσα βγήκε ένα δεινοσαυράκι. Τώρα ο ναύτης ζει μαζί με το δεινοσαυράκι.


Αλέκος Κρ.

Τμήμα Ένταξης 3ου Δημ. Σχ. Ερμούπολης
 
 
 
Χτες το βράδυ άνοιξα τη ντουλάπα μου και είδα……………..




Χτες το βράδυ άνοιξα τη ντουλάπα μου και είδα έναν πελώριο βράχο που ήταν βρόμικος και λέρωσε όλα τα ρούχα μου και δεν είχα τι να βάλω.

Του τα έδωσα να μου τα πλύνει και τα πήρε. Τα έπλυνε με σαπούνι και τα ξέβγαλε.

Μετά τα σιδέρωσε πολύ καλά και μου τα έφερε στο σπίτι μου.

Ντύθηκα και πήγα στο σχολείο με το βράχο παρέα.



Ελευθερία Φωτ.

Τμήμα Ένταξης 3ου Δημ. Σχ. Ερμούπολης
 
 
 
 
Ένας ναύτης έχει στο αυτοκίνητό του ένα αυγό. Όμως το αυγό έσπασε και βγήκε ένα δεινοσαυράκι. Ο ναύτης τρόμαξε και βγήκε έξω από το αυτοκίνητο.


Λευτέρης Μπ.

Τμήμα Ένταξης 3ου Δημ. Σχ. Ερμούπολης




Χτες το βράδυ άνοιξα τη ντουλάπα μου και είδα …………..




Χτες το βράδυ άνοιξα την ντουλάπα μου και είδα ένα πελώριο σκύλο που έσκιζε τα ρούχα μου.

- Τι κάνεις στα ρούχα μου ;

- Τα σκίζω .

- Γιατί;

- Γιατί μ΄ αρέσει . Μόνο τρία θα σου αφήσω: το πουκάμισο ,το παντελόνι και τα παπούτσια .

Το άλλο πρωί ανοίγω την ντουλάπα μου και ήταν όλα σκισμένα, εκτός από το πουκάμισο, το παντελόνι και τα παπούτσια μου. Τα έβαλα και πήγα στο σχολείο, αλλά το παντελόνι μου ήταν σκισμένο από πίσω και φαινόταν το μποξεράκι μου. Όλοι γελούσαν και από τότε κλειδώνω την ντουλάπα μου.



Βαλάντης Μηλ.

Τμήμα Ένταξης 3ου Δημ. Σχ. Ερμούπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου